sobota, 24 stycznia 2015

Ważne!!!

Przepraszam! Musiałam usunąć chwilowo bloga bo miałam problemy. Ale jest ok tylko rozdziały będą wrzucane bardzo rzadko bo mam mało czasu itp. Rozdział będzie raz albo dwa w tygodniu ale może się też zdarzyć że w ogóle... Informuję was teraz żeby nie było potem zdziwienia. Postaram się teraz i dodam kilka rozdziałów ale kończą mi się pomysły a zakładki świecą pustkami. Nawet nwm co wy chcecie czytać i mam trochę pomysłów ale liczę też na was więc zapraszam do zakładki "Wasze Pomysły". Niedługo zaktualizuję zakładkę z bohaterami :). Myślę też nad drugim blogiem albo zakończeniem tej historii bo mam pomysł na dwie inne. Dotarłam tylko do 11-12 rozdziałów i już chcę kończyć -.-. Taaa to cała ja ;/. Ale kończy mi się skrzynia pomysłów więc liczę na waszą pomoc :). No to tyle... Rozdział może dzisiaj :D. Bayoo :**

Blair <33

1 komentarz:

  1. Spk jestem z toba i cie rozumiem
    Dzieki ze poinformowalas nas co do rozdzialu.
    Wpadniesz do mnie

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy