sobota, 17 stycznia 2015

Rozdział 9 "Impreza"

Rozdział dedykuję Natalie Verdas! Koffam Cię <33
Jorge
-Co?!-wszyscy zapytali zdezorientowani.
-No bo wczoraj mnie Tini szturchnęła żebym się rozglądnął i zobaczyłem Mechi i Rugga, Xabiego i Lodo, Cande i Samu no i Facu i Albę i wszyscy się całowaliście po kątach...-odpowiedziałem na jednym wdechu.
-Co? No ale... my no ten... bo wiesz... no bo to było... no my i oni..... i ten i tamten.... no wiesz...-wszyscy zaczęli się się jąkać kiedy nagle ktoś wszedł do domu.
Martina
Postanowiłam wrócić żeby się nie martwili. Weszłam do domu a z salonu dobiegały jakieś zakłopotane głosy moich przyjaciół, które ucichły gdy weszłam. Poszłam do salonu a dziewczyny rzuciły mi się na szyję krzycząc że się martwiły itp.
-Spokojnie byłam u Taty i Angie tak jak mówiłam. Tylko taty nie było więc pogadałam chwilę z Angie i to tyle.-wyjaśniłam.
-Dobrze jak coś to my dzisiaj zostajemy u ciebie na noc tylko pójdziemy po ubrania do domu.-wyszeptała mi Mechi do ucha.
-Ok tylko niech was chłopaki odprowadzą bo jest już ciemno i się o was boję.-powiedziałam.-Jasne?-tym razem skierowałam to dochłopaków.
-Tak jest mamo!!!-wszyscy zasalutowali.
Pożegnałam się z nimi i wyszli. No nic zostało mi tylko przygotowanie pidżama party. Wyciągnęłam z szafki żelki, chipsy i pianki które zostały po parapetówie. Zrobiłam też sałatkę owocową i postawiłam na stole wraz z sokami, żelkami itp.  Gdy wszystko było gotowe usłyszałam dzwonek do drzwi. Pobiegłam otworzyć moim przyjaciółką.
-Heeeeejj!!!-krzyknęły i mnie przytuliły.
-Cześć kochane! Muszę was ostrzec.-powiedziałam powarznie.
-Przed czym?
-Przed niesamowitą dawką zabawy, wzruszeń i nienormalności!!!! Czy jesteście gotowe?!
-Tak!!!!-krzyknęły i wbiegłyśmy do śśrodka.
Poszłyśmy do mnie przebrać się w pidżamy:
Pidżamy

(1-Tini,2-Mechi,3-Lodo,4-Cande,5-Alba)
Gotowe poszłyśmy do sali kinowej oglądać komedie romantyczną. Po obejrzeniu zdecydowałyśmy się na Titanica. Ryczałyśmy jak głupie. Ruszyłyśmy na górę do mojego pokoju. Czas na wyznania.
-Dziewczyny muszę wam coś powiedzieć...
-Co? takiego?
-No bo na tej imprezie wczoraj. To ja zatańczyłam z Jorge i wtedy noo...-miałam już łzy w oczach.
-Tini co się tam stało?
-No pocałowaliśmy się!-wybuchłam płaczem.
-Kochana ale to chyba dobrze?
-Wy nic nie rozumiecie! Ja się w nim zakochałam, chciałam mu to dzisiaj powiedzieć ale on mi przerwał i powiedział że to nie ma sensu, żebyśmy zapomnieli bo to było pod wpływem alkocholu!
-Co?!
-Skopię mu tyłek.-powiedziała Mechi.
-Jak on mógł?-dołączyła się Lodo.
-Już nie żyje.-wykrzyczały wszystkie razem.
-Nie dziewczyny nic mu nie róbcie! To jego wybór i moja wina. Muszę zapomnieć. Nie chcę cierpieć...
2 lata później
Przez te dwa lata dużo się działo. Mianowicie nasze imprezowe pary są razem. Powstała Rugedes, Xabianica, Faculba i Samunde. Jorge ma dziewczynę... A ja? Ja jestem sama do tej pory. Nie odkochałam się, niestety. Ale mój tata i Angie, a w sumie to mama wzięli ślub i mają dziecko. Katie jest słodka obecnie ma roczek. Właśnie szykuję się na imprezę z moimi przyjaciółmi. Gdy byłam gotowa przyszli po mnie i wyszliśmy. My wyglądałyśmy tak: xD
=======================================
Hej 
Krótki bo nie mam czasu ale następny dzisiaj albo jutro i będzie długi i duuużooo będzie działo
Pozdrawiam
Papa
Blair <33

5 komentarzy:

  1. zajmuję
    i jeszcze tu wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak obiecałam wróciłam tu :)
      No to tak
      od czego by tu zacząć?
      może jednak od tych dobrych rzeczy?
      strasznie cieszę się że jest Rugedes, Xabianica, Facualba i Samunde
      ale teraz pora przejść do Jortini :(
      obiecuję że gdybym cie spotkała osobiście to udusiłabym
      nie no aż tak okrutna może bym nie była
      dobra przyznaję się żartowałam
      nie zawsze życie układa się tak jak chcemy i trzeba to zrozumieć
      jednak mam nadzieję że Jortini będzie dość szybko :)
      z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział
      pozdrawiam :)

      Usuń
  2. SUPER
    CZEKAM NA NEXT
    Wpadniesz do mnie
    http://leonettaxxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajęte dla Natalie Verdas. Wróce ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No hejka Sister !!!
      Wróciłam !!!
      Niestety nie mogłam być wcześniej...
      Bo blablablabla...
      Nie ważne...
      Ale wracając do rozdziału...
      Jorge taki zaje***ty bo powiedział im to na one wdechu...
      A oni tacy zagubiebia...
      Hahahah...
      Tylko się turlać po po podłodze i się śmiać !!!
      Ale przechodzą do konkretów...
      Oł jeaaaa piżama party !!!
      Tylko zawiodłam się trochę na tb...
      Bo miałaś dodać chłopców, którzy by ją zdemolowali...
      No, ale trudno...
      Będzie może następne piżama party...
      A co do piżama party...
      Hhahahahha
      Chciałabym zobaczyć jak dziewczyny skopiął zadek Jorge ...
      Hahahahhahaha !!!!
      A teraz...

      2 lata później...
      Rugedes...
      Xabianica...
      Faculba...
      Samuande...
      Wszystko fajnie tylko...
      GDZIE JORTINI ???!!!
      Jorge ma jakąś lalke a nie dziewczyne...
      Tini byłaby fajniejsza...
      Ale tak wiem.
      Musi być akcja...
      No szkoda...
      Ale i tak wiem, że...
      Nie no nie będe chamska
      Nie zdradze dalszej części bo ją znam...
      Ale to będzie coś fajnego !!!

      A tak ogółem rozdzialik cudowny ^3^

      Przepraszam, że komek taki krótki...
      Pisałam go na tel... 📱

      Błagam, nie bij...

      Czekam na next, chociaż już przeczytałam next...
      Ale napisałam tak dla efektu...

      Jeszcze raz rozdzialik zajebisty !!!

      Hhahaha <(') <------------------- A to pingwin !!!
      Wiem nie związane z rozdziałem...
      Ale to tak na poprawe chumoru jak komuś jest smutno :)

      Dobra kończe bo zaczne gadać o moich uzależnieniach...

      Paaaaaaa <33333333

      Buziaki Blair :************************

      Usuń

Obserwatorzy