niedziela, 4 stycznia 2015

Ponad 600 wyświetleń!!!

Hej Misiaki! Słuchajcie miał być post z okazji 500 wyświetleń ale zamiast tego mamy ponad 600. Dziękuję nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy. Doszły mi też 3 nowe komentatorki :* Cieszę się bo to oznacza że ktoś w ogóle czyta te moje dyrdymały. Myślę że rozdział pojawi się jutro jak będę mieć czas po szkole a jak nie to czekamy na do wtorku. Teraz gdy zaczynam znowu szkołę to rozdziały będą rzadziej ale będę się starać o wszystkim informować. Mam pytanko wolicie mojego OS'a czy konkurs na niego i kiedy? Bo może to być teraz albo na 1000 wyświetleń. To wasza decyzja a ja może wstawię ankietę czy coś :). Jeszcze raz DZIĘKUJĘ i do rozdziału 7 :*

Blair <33

2 komentarze:

  1. Gratuluję i z niecierpliwością czekam na następny rozdział

    ~Ari

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka :)
    Dzisiaj znalazłam twojego blogai doszłam do wniosku, że...
    JEST WSPANIAŁY !!!
    Ta historia tak mnie wciągnęła, że chce więcej i więcej i więcej...!!!
    I oczywiście gratuluję 600 wyświetleń :D
    Z niecierpliwością czekam na next ^^

    Całuje :************

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy