czwartek, 29 stycznia 2015

Prolog

Życie czasem płata nam figle... O tym już chyba wiecie. Pewna dziewczyna dopiero po czasie zrozumiała że nie wszystko zawsze będzie szło po jej myśli i że rzeczywistość jest inna niż nam się wydaję. Zmierzy się ze swoim największy wrogiem - samą sobą. Pokona strach, doświadczy zazdrości i tęsknoty, a także pokocha na nowo. Pewna osoba stanie się kimś więcej i zniszczy dotychczasową relację. Dziewczyna będzie przerażona jak szybko wszystko potrafi się zmienić...
Miłość
Nienawiść
Szczęście
Zazdrość
Tęsknota
5 uczuć z których składa się ta historia. Jak potoczą się losy Martiny Stoessel? Czy odnajdzie wśród chaosu myśli samą siebie? Kto zmieni jej życie na zawsze? Tego dowiecie się już niebawem...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Siema Mycholce!
Co? Jakie Mycholce? ;0
Ehh dobra nie ważne xD
Łapajcie prolog!
Jestem z niego zadowolona :3
Taka trochę zgroza? Tajemniczość? Nwm xD
Ale wyszedł ok :D
Mam nadzieję że się podoba :)
Ja idę pisać na bloga mojego i Natalci :*
o to link: http://solotienesqueustedmeama.blogspot.com
Zapraszam :D
No to tyle :*
Do rozdziału 1!
Bayoooo :********
Blair <33

2 komentarze:

  1. świetny prolog :)
    tak mnie zaciekawiłaś że nie mogę doczekać się 1 rozdziału <3
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski prolog. Idę czytać dalej...

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy