wtorek, 20 stycznia 2015

Jesteście wielcy!!! 2000 tysiące wyświetleń!!!!!!

WOW!!!! 2000???? Realy? Umieram!!! to nie możliwe!!! Paczajcie:

Liczba wyświetleń dzisiaj 
99
Liczba wyświetleń wczoraj
 413
Liczba wyświetleń w ostatnim miesiącu
 1 929
Łączna liczba wyświetleń 
2 066

Tak ja jestem mega złą blogerką? Dlaczego? Bo nie dodałam OS'a na tysiąc -,-. Dobra nie miałam weny ale teraz mam więc OS będzie :)  Nie powiem o czym ;p Nawet tobie Natalciuu xD To będzie niespodzianka :3 Ale rozdział dzisiaj a OS jutro co wy na to? Może postaram się wszystko dzisiaj ale jeszcze zobaczymy :3 Jest nowy szablon dodałam dzisiaj i mi się mega podoba a wam? Przypominam o konkursie i zakładkach :)

Blair <33

3 komentarze:

  1. Gratuluje kochana sister *.*
    Życze Ci żeby było ich więcej i więcej i więcej [...]

    Buziaki ;*********
    TWOJA Natalie Verdas

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i czekam na rozdział

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy