wtorek, 24 marca 2015

Rozdział 7 cz. 1/2-"Kakałko!"

Moja kolejna perełka <3 Tym razem Sel tak dla odmiany *U*
Selena Gomez-"Slow Down" <3 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tini

Zeszłam po schodach. Jorge ciągle się na mnie gapił.
-Ej! Hallo! Jorge! Powrót na Ziemię!-krzyknęłam pstrykając mu palcami przed oczami.
-Ccco?-zapytał i zamrugał zdezorientowany.
-Nic, nic Jorge, na prawdę nic-powiedziałam chichocząc.
Wyszliśmy z domu. Rebeca i Alex są strasznie miłe. Czuję z nimi taką dziwną więź jakbym znała je całe życie... Dziwne bo dzisiaj zobaczyłam je pierwszy raz. Szliśmy tak przez nasze piękne miasto kiedy nagle Jorge złapał mnie za rękę. Nie powiem nie przeszkadzało mi to. Czułam takie dziwne ciepło... To było bardzo miłe uczucie. Sama nie wiem dlaczego tak się przy nim czuję. Gdy on jest koło mnie odczuwam szczęście, ciepło, bezpieczeństwo. Czyli to czego już dawno przy nikim nie czułam. Chwila! Czy ja zakochałam się w Jorge?! Nieeee to nie możliwe. To tylko bardzo dobra przyjaźń nic więcej. Tylko ci się tak zdaje kotku...~ Ah ta podświadomość. Jak zwykle pomocna... 
-Ej Tini! Żyjesz?!-krzyknęła mi do ucha Alex.
-Tttaaak. Przepraszam. Na chwilę odleciałam.-powiedziałam i wyrwałam rękę z uścisku Jorge.
-No właśnie widać. Gadamy do ciebie od 10 minut a ty nic.
-Wybaczcie. To gdzie teraz idziemy?-zapytałam z szczerym uśmiechem.
-W sumie to chyba nigdzie bo wszystkie najważniejsze obiekty nam pokazaliście.-podsumowała Rebeca.
-To co powiecie na kakałko?-zapytał Jorge i poruszył śmiesznie brwiami a my wybuchłyśmy śmiechem.
-Ja jestem za!-powiedziałam przez śmiech.
-My równierz!-powiedziały dziewczyny.
No to idziemy na kakałko!-podsumował Jorge, ułożył ręce jak super bohater i zaczął biec w stronę mojego domu, a my nadal nie mogłyśmy opanować śmiechu...

Następny dzionek ^-^ Plan "Violetty" 10:30
Jorge

Dzisiaj kręcimy jak to reżyser ujął "łóżkową scenę Leonetty". Strasznie się denerwuję bo nie łatwo jest imitować stosunek seksualny z najlepszą przyjaciółką w roli głównej. Właśnie siedzę w mojej garderobie i cierpliwie znoszę wszystkie poprawki stylistów. Ciekawe jak Tini się czuje...

20 min później

-3,2,1...Akcja!
-Leon... dlaczego ciągle przeszkadzają nam w byciu szczęśliwym?-powiedziała "Violetta" ze łzami w oczach.(jak ona świetnie to gra...)
-Nie wiem kochanie. Ale kocham cię i pamiętaj że nawet Gery nie zniszczy tego co nas łączy.
-Leon ja już nie mam siły. Nie damy tak rady!
-Co chcesz przez to powiedzieć?
-My musimy zerwać.
-O nie. I niech to będzie dowodem na to że cię kocham i nigdy nie opuszczę.-wypowiedziałem kwestię i wbiłem się w jej usta jak było w scenariuszu. Zaczęliśmy pozbywać się ubrać a gdy byliśmy w samej bieliźnie opadliśmy na łóżko. Robiliśmy wszystko bardzo naturalnie. 
-Iiiii.... Cięcie! Świetnie! Rozbierajcie się, właźcie pod kołdrę i kręcimy dalej!
Oczywiście nie mieliśmy robić TEGO na prawdę tylko to imitować, a jeśli chodzi o "rozbierajcie się i właźcie pod kołdrę!" to nie będziemy cali nadzy. Zostaniemy ucharakteryzowani tak żebyśmy tylko wyglądali na nagich. zaczęliśmy kręcić dalej. Nie trzeba było nic powtarzać więc szybko poszło...

Po nagraniach postanowiliśmy przedstawić Rebecę i Alex naszej paczce...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hey sorry że to takie krótkie ale jest późno a ja mam jutro na 8 ;c Musiałam się zebrać i coś napisać więc macie :) Następna część rozdziału jeszcze w tym tygodniu :) Chcę poinformować was że pojawiła się ankieta. Chciałabym żebyśście w niej zagłosowali bo dotyczy ona rozdziałów :) Mianowicie jakiej pary chcecie najwięcej PO ZA JORTINI!!! V.V. Prosiła o coś z planu więc macie coś zboczonego xD Trochę mi odwala więc jeśli ucierpiała na tym wasza psychika to pozwijcie mnie do sądu xD Dobra to tyle! PRZYPOMINAM O ANKIECIE!!! Papa ;*

Blair <33

20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. No i widzisz jaka ja jestem zła ?! Nie skomentowałam 6 rozdziału... Co ze mnie za BSF... Jestem najgorszą siostrą na świecie !!! Możesz mnie śmiało ukatrupić, udusić, zabić itp.... Zasłużyłam sobie... Obiecałam ci, że będę komentowała każdy rozdział... A ja co ?! Zachowałam się jak zwykła suka, szmata i pizda... To wszystko moja wina, bo to ja nie potrafię sobie czasu rozplanować... Nie dość, że szkoła to basen tańce i dodatkowy angielski... Czasami chciałabym zapaść w taką hibernację i obudzić się wtedy gdy jest ciepło... Zwierzęta mają fajnie... Ale wracając do mnie... Jestem idiotka, bo złożylam ci obietnicę i jej nie dotrzymałam... Dobra... Jutro spinam tyłek i kometuje tamtej...
      Rozdział... Nie będę ci mówić, bo sama doskonale wiesz, że wyszedł ci cudowny ^-^
      Jorguś ty słodziaku ^•^ Ktoś tu się zapędził xD Aaaaa... Tiniiiii... Założę się, że coś do niego czujesz xD Bo jak nie czuć coś do mojego PIERWSZEGO Męża... Tak pierwszego... Mam ich ze 20-stu xD A ta Alex i Rebeca coraz bardziej mi odpowiadają... Myślałam, że... Nie zdradze fabuły xD Jakaś scenka łóżkowa Jortini 8) Mmmm... A co jeżeli coś takiego się w przyszłości nie stanie 8)... Noc nie zdradzam... Bo nic nie wiem xD Taaaa... Mój mózg xD Sister wejdź jutro ok. 15:00 na skype, bo się zgrać z times nie możemy xD
      Taaa... Mój pro inglisz 👌Dobra... Więc ja koncze i czekam na cb na skype ;)
      Kocham Cię ♥♥♥
      Natalie <33

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Już jestem. :) Przepraszam że tak późno, ale dopiero wróciłam... Powinnam się cieszyć, bo normalnie jestem w tygodniu w domu po 18 i później. :D Ale dziś nie chciało mi się iść na judo i gimnastykę. ^_^
      Pół rozdział bosski *_* Jorguś zapaczał się na Tinkę... ♥ A później jeszcze złapał ją za rękę! A ona coś poczuła (nie ważne, że wmawia sobie, że to bardzo dobra przyjaźń)!
      Ta Alex i Rebeca są całkiem spoko. ;)
      Hm... ''Łóżkowa scena Leonetty''... I like it! Nie... I love it! It's perwekt,bjutiful, end słiit. :P
      Zagłosowałam w ankiecie. ;) A wiesz, że z chęcią bym poczytała o Faculbie? ;D
      Dziękuję za scenkę z planu. ;*
      Miałam opublikować u siebie wczoraj rozdział, skończyłam go w nocy, ale uznałam że pewnie jest masa błędów i rano sprawdzę... Błędów prawie nie było! :')
      Ale opłacało się czekać, bo będzie meega długi! ;)
      Czekam cierpliwie na next, twoja niecierpliwa V.V. ✌ ✌

      Usuń
  3. Perfekcyjny! *_*
    A cóż to za scena łóżkowa? Hyyy? *_*
    Chce kolejny!! ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jortiniesmisueno.blogspot.com <---Już jest!!! Na moim blogu dedyk dla CIEBIE!!! ♥

      Usuń
    2. No kochana zostałaś nominowana do LBA na moim blogu!!♥ ---> http://jortiniesmisueno.blogspot.com/

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoraj zaczęłam czytać i strasznie się wczułam :) Piszesz świetnie, z uśmiechem na twarzy i zadowoleniem czytam każdy kolejny roździał.. czytałam bo niestety mi się skończyło :( Czekam z niecierpliwością na kolejny.. i oczywiście na Jortini :3

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny rozdział czekam na nexta
    pozdrawiam Marcela

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki fajny rozdział !
    Czekam na nexta
    Pozdro
    Julia B.
    Ps. Zapraszam na mydreaminthestory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. WARNING!!! JA JESTEM DZIŚ JAKAŚ NIENORMALNA, WIĘC OSTRZEGAM, ŻE TEN KOMENTARZ MOŻE WYDAWAĆ SIĘ NAPISANY PRZEZ JAKĄŚ NAĆPANĄ OSOBĘ!


    Ale cudny♥ Dopiero teraz przypomniałam sobie że jest jeszcze twój blog XD Za dużo ich czytam :P Ale co do rozdziału to jest Z.A.J.E.B.I.S.T.Y łóżkowa scena Leonetty ME GUSTA :D Jortini tsyma sie za loncki ♥ Ja śłoooodkoo♥ Słit♥ Ja nwm czy skomentowałam tego bloga, więc powiem, że znalazłam go przez Julię Blanco mojego własnego szoguna XD No i jest cudowny
    Buźaki
    Totalnie porąbana Ni♥
    Albo Zuza jak wolisz :)♥

    OdpowiedzUsuń
  9. mmm leonetta <3
    szkoda że taki krótki, ale to nic czekam na next
    zapraszam do mnie leonettaforevernew.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super czekam na next została nominowana do Łba na moim blogu gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  11. Super piszesz, bardzo wciągający tekst :-)
    xoxo,
    xiyavalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jejku megga <3 nie mogę się doczekać nastepnego rozdziału :*

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy