wtorek, 24 marca 2015

LBA #3

Hej o to kolejne LBA :D

Nominacja od Sydney :3
1.Czytasz mojego bloga? Co o nim sądzisz?
Czytam i jest świetny ;*
2.Największe marzenie.
Jak na razie to poznać Tini,Jorge,Mechi i Rugg'a <3
3.Skąd inspiracja na opowiadanie?
Raczej z głowy :3 czasem z otoczenia, innych blogów albo snów ;)
4.Ile już lat za tobą?
12 ;D
5.Ulubiona książka?
Nie potrafię wybrać :3 Po prostu kocham czytać i dla mnie każda książka którą przeczytałam ma w sobie coś wspaniałego <3
6.Twoje hobby to?
Bardzo kocham zwierzęta i lubię się nimi zajmować. W wolnych chwilach czytam lub piszę ^-^
7.Ulubiony film?
Władca Pierścieni, Igrzyska Śmierci, Zmierzch, Harry Potter <3
8.Najlepsze wspomnienie?
Chyba wesele mojej kuzynki z ubiegłej soboty :3
9.Czy jest coś co napędza cię do codziennego życia?
Sama nie wiem. Chyba to że mam wsparcie w moich bliskich :)
10.Ulubiony owoc?
Lubię banany, maliny i wszelkie cytrusy *U*
11.Najdziwniejszy sen?
Nie chcę o nim mówić xD Był wręcz chory :/

Nominacja od Pa ti ;3
1. Na czym piszesz rozdziały? Laptop, komputer bądź telefon? 
Laptop :3
2. Musisz dojeżdżać do szkoły? 
Najczęściej idę z buta :3 Czasem podwozi mnie tata ;)
3. Na co poświęcasz najwięcej czasu? 
Chyba na wyjście na dwór bądź elektronikę :3
4. Masz liczne grono przyjaciół czy 4-5 przyjaciół? 
Mam wielu przyjaciół na których mogę liczyć <3
5. Co sądzisz o swojej klasie?
Kocham ją <3 Jest zajebista! <3
6. Zastanawiałaś się już nad swoją przyszłością? 
Chciałabym być aktorką, pisarką, zwiedzi trochę świata i mieć szczęśliwą rodzinę :)
7. Masz swój pokój czy dzielisz go ze swoim rodzeństwem? 
Mam własny pokój bo moje rodzeństwo jest już dorosłe i ze mną nie mieszka ;)
 8. Jaka jest twoja najdziwniejsza rzecz w twoim życiu? 
Sama nie wiem xD
9. Jakich języków uczysz się w szkole? 
Angielskiego :/
10. Francja vs. Hiszpania 
Hiszpania <3 *U*

Nikogo nie nominuję...

2 komentarze:

  1. hej dodałaś mnie do swoich obserwatorów to wpadłam na bloga i bardzo mi się spodobał czekam i na os i na rozdziały
    pozdrawiam Marcela

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy