sobota, 21 marca 2015

LBA! #2


Hej zostałam nominowana do LBA przez Paulę z bloga: http://welcometomyworld-leonetta.blogspot.com  i Violettę Verdas z bloga: http://jortini-novel.blogspot.com. Dziękuję dziewczynom a oto pytanka i moje odp ;*

Pytania od V.V. ;*

Ile masz lat?
12
Co najczęściej robisz sam/a w domu?
Czytam blogi, piszę rozdziały lub oglądam filmiki na yt
Masz jakieś zwierzęta? 
Będę mieć królika w poniedziałek :3
Czy kierujesz się jakimś życiowym mottem?
"Prawdziwym przyjacielem jest ten kto nie znając powodu smutku potrafi przywrócić radość z życia..." *U*
Jakie książki lubisz czytać (np. fantasy)?
Przygodowe, Fantazyjne i Romantyczne <3
Masz swoją ulubioną piosenkę? Za co ją lubisz?
Kocham "Love Me Like You Do" za melodię i słowa <3 Ellie Świetnie ją wykonała ale po za tym mam wiele ulubionych piosenek <3
Jest w szkole przedmiot ścisły, który lubisz?
Nie wiem xD
Byłeś/łaś kiedykolwiek zagrożony/na w szkole?
Nie :3
Do której chodzisz klasy?
5 ^-^
Jak wyobrażasz sobie, siebie za 50 lat?
Nie myślałam o tym xD
Czy zmieniłbyś/łabyś coś w moim blogu?
Chyba kolorystykę szablonu bo jest za bardzo mroczna jak na opowiadanie :3 Ale po za tym to go kocham <3

Pytania od Paulii ;3

1.Ile masz lat ?
12
2.imię
Zuza
3.jak długo prowadzisz bloga?
Od grudnia
4.czym jest dla ciebie pisanie?
Czymś ważnym w moim życiu
5,Ulubiony przedmiot w szkole?
Chyba w-f, matematyka i plastyka :3
6.Ulubiony aktor i aktorka?
Tini, Jorge, Mechi i Rugg
7.kim chcesz zostać w przyszłości?
Aktorką i pisarką
8.Motto życiowe
Wyżej
9.Ulubiony film?
Wyżej
10.czytasz mojego bloga? co o nim sądzisz ?
Nie czytam ale zacznę :)

Moje pytania:
1.Jak masz na imię?
2.Ile masz lat?
3.Masz jakieś zwierzę?
4.Ulubiony kolor?
5.Od dawna masz bloga?
6.Lubisz pisać?
7.Co robisz w wolnym czasie?
8.Masz rodzeństwo?
9.Czytasz mojego bloga?
10.Co chcesz w sobie zmienić?
11.Co cię najbardziej denerwuje?

Ja nominuję:

Blair <33

5 komentarzy:

  1. Kochanie ty moje !
    Gratuluję ci nominacji ! :')
    Dzisiaj 18-nastka Tini !
    Napisalam jej na fb życzenia, a teraz się sram xD
    Nie odpowie mi xD
    Moje marzenia... XD
    Poprawka, chore marzenia :')

    KC <3333
    Twoja Natalie <33

    OdpowiedzUsuń
  2. http://jortiniesmisueno.blogspot.com/ <--- Zapraszam na mojego bloga! :*+Twój blog jest jednym z moich ulubionych!♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej!
    Twój drugi blog został nominowany do LBA na moim blogu (http://leonettaodpoczatkudokonca.blogspot.com/).
    Ale, że mój laptop szwankuje i nie chce mi tam opublikować posta to robię to tu.

    Pozdrawiam
    Lauren Brooks

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do LBA ;*
    http://leonettaamoparasiemprer.blogspot.com/p/libse.html

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy