środa, 18 marca 2015

Zapowiedź OS'a na 10.000 wyświetleń!!!! (WAŻNE)

Cześć mam na imię Martina. Mam 20 lat i jestem seryjna zabójczynią. Rodzice porzucili mnie gdy miałam 16 lat.Po tym już nikt się mną nie przejmował, przyjaciele zerwali ze mną kontakt a chłopak rzucił. Została mi tylko jedna osoba... Jorge Blanco. Jedyna osoba której ufam. Dlaczego? Bo on jako jedyny mnie nie zostawił, nie opuścił w tym okropnym momencie. To razem z nim trenowałam, uczyłam się jak z milutkiej dziewczynki stać się zimną suką. Udało mi się. Po upływie 4 lat mam na koncie 279 zabójstw. Nie złapali mnie jeszcze. Znowu zapytacie "dlaczego?". To proste. Boją się. Jeszcze nikt do mnie nie podskoczył od kiedy stałam się taka 'sławna' jeśli można to tak nazwać. Mam w dupie co inni o mnie myślą bo robię to co kocham, a najlepsze jest to ze robię to kiedy chcę. Kiedyś kochałam tańczyć, teraz moją pasją jest zabijanie. Wiem że to chore ale mi takie życie pasuje. Moje pełne nazwisko to Martina Liliana Stoessel ale teraz wszyscy mówią do mnie "Zmora", nawet w telewizji czy w radiu mówią "Zmora to, Zmora tamto" bo nie znają mojego imienia i nazwiska, nie wiedzą kim jestem. Jeśli chodzi o starą mnie to doszli do wniosku że po odejściu moich rodziców umarłam i nie żyję do tej pory. Czasem zastanawiam się jak by zareagowali gdybym się ujawniła. Nie mam rodziny. Mam tylko Jorge (który z resztą ma ksywkę "Czarny") i jedynie on wie kim jestem a ja wiem kim on jest. Co do mojego poprzedniego życia to gdy spotkałam mojego chłopaka rozstrzeliła mu łeb tych dziwek które uważałam za przyjaciółki nie widziałam na oczy. Moje życie jest bardzo proste: jedyne co robię to zabijam kogo chcę i mam wyjebane na całą rzeczywistość. Nie wiem czy coś lub ktoś to zmieni ale szczerze w to wątpię...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Łapcie zapowiedź OS'a :) Szczerze mówiąc to ja nie umiem ich pisać... Ale dobiliśmy do 10.000 więc się zebrałam! Jesteście wielcy!!! Ja nie mogę w to uwierzyć  chociaż te 10 tys wybiło już kilka dni temu xD Niedługo będzie pół roku bloga. Jak wy tyle ze mną wytrzymaliście? xD Co do OS'a to jak widać po zapowiedzi jest on całkiem inny. T jako seryjna zabójczyni i ma ksywkę Zmora :D Jorge jako "Czarny" ;D Podoba wam się taka odmiana? Bo mi bardzo *U* Ostatnio lubię takie klimaty ;3 Jeśli będą tu wyrwane z kontekstu zdania to ja przepraszam ale dzisiaj z koleżankami 5 godzin rysowałyśmy na konkurs. Rysunek składa się z dwóch kartek A3 i jest na nim 27 osób 2 napisy więc... Jestem wykończona!!! Rysowanie całej klasy i wychowawczyni która ma ryj jak buldog nie jest łatwe xD Dobra ja nie zanudzam! Czekam na opinie co do tego gówna na górze xD

Pozdrawiam ;*
Wasza jebnięta i zmęczona Blair <33

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. To...
      jest...
      GENUALNE!!
      Też ostatnio lubię takie klimary ;) Wow, Tinka, 279 zabójstw? No,"zmoro", bardzo ciekawi mnie twoja dalsza historia ;D
      mmm... Jorge Blanco, jako "czaeny". Już mi się to podoba xS
      Gratuluję 10000 wyświetleń!! U mnie właśnie wybija 5000 i Wstawiłam OS' a. Jak ten czas szybko leci...Pół roku bloga, coś cudownego! Jak z tobą wytrzymaliśmy? Poprostu jesteś wspaniałą osóbką, z wielkim talentem pisarskim :3
      Moja klasa liczy 31 osób ;D Ogółem, w tej mojej szkole naj, niej liczna klasa ma 28 osób xD
      Moja wychowawczyni może nie ma "krzywego ryja", ale jest jej "dość sporo" xD
      Znów wracam do rozdziału:
      Tini ma tylko Jorge ♥
      Poprawka:
      Zmora ma tylko czarnego xD Trochę dziwnie to brzmi... ;)
      Rodzice, przyjaciele i chłopak ją opuścili... :( Biedna ;/
      Oki, zmęczona po pisaniu OS jeztem, więc chyba będę kończyć... Tak w ogóle, wyobraź sobie, że musiałam go pisać 2 razy!
      To DŁUUGIE coś, "mądra" Weronika musiała usunąć! -,-
      Czekam cierpliwie na next, twoja niecierpliwa V.V ✌ ✌
      PS. Zapraszam na OS' a:
      http://jortini-novel.blogspot.com/2015/03/os-czy-to-na-dobre-czy-na-ze-nigdy-nie.html

      Usuń

Obserwatorzy