sobota, 14 marca 2015

Ważnełkę xD

Skoro nie miałam czasu pod rozdziałem to piszę teraz xD (nie komentujcie tytułu xd) Zakładka z bohaterami została ZAKTUALIZOWANA! Tam macie NA RAZIE 6 głównych postaci ;) Przypominam że zakładki z pomysłami i pytaniami do bohaterów ŚWIECĄ PUSTKAMI. Prosiłabym o uzupełnienie ich xD Więc poznaliście moje 2 idolki :D Mianowicie Avril Lavigne i Selenę Gomez *U* Będzie tego trochę więcej ;D Chyba xD A tak nie na temat to kto oglądał film "Jaś i Małgosia Pogromcy Czarownic" pisze w komentarzy "Czarownica Killer! xD". Mega fajny film i go ppolecam ;D No dobra nie zanudzam xD Rozdział za tydzień! ;*

Bay <3
Blair <33

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ponownie dziś już odwiedzam twój blog ;) Ja tutaj mam się skupić, napisać rozdział, a tu ciągle mnie coś rozprasza! OK, ta jak prosisz, nie skomentuję tytułu, ale... Skąd to ci przyszło do głowy? xD Zaraz wpadnę do zakładek :) Nie martw się, u mnie też tego typu zakładki świecą pustkami ;D
      ''Jaś i Małgosia Pogromcy Czarownic''? Nie oglądałam, ale może jak znajdę czas, to jutro luknę ;) OK, to ja już lecę pisać ten rozdział... Czasem trzeba mnie nieźle pogonić, zanim w ogóle coś zacznę xD

      Usuń
  2. Filmu nie oglądałam, ale może oglądnę!
    Czekam na rozdział!
    Zapraszam do siebie:
    leonetta-paraidealna.blogspot.com
    Pozdrawiam,
    /Nikaś\

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy