poniedziałek, 9 lutego 2015

Ta wielka pustka...

Hey. Witam was tego smutnego (a przynajmniej dla mnie) dnia. Jak już większość V-lover wie w piątek zakończył się 3 a za razem ostatni sezon Violetty. Miał być wczoraj o 23 odcinek specjalny ale znalazłam tylko to :< Jeśli wy macie coś innego to prosiłabym o linka :> Jak dla mnie najlepszym zakończeniem Violetty byłby odcinek (ewentualnie taki filmik 15-20 ja ma być) ze ślubem Leonetty. Moim zdaniem to szczęśliwe życie w przyszłości jednej z najulubieńszych par serialu byłoby fajne ;) ewentualnie nie pogardziłabym nagraniem z za kulisów jak to kręcą itp. Nwm jak wy ale ja chociaż jeszcze serial trwa u nas w Polsce czuję taką wielką pustkę. Jest to też strach że niedługo i tutaj w Polsce transmisja się zakończy i już nigdy nie będę wyczekiwać 16 lub 20 albo wkurzać się gdy puszczą powtórki xD Wiem tyle że Violetta zostanie w naszych sercach na długo i nie zapomnimy tak szybko jak pokochałyśmy ten serial J Dla V-lovers Violetta to nie jest tylko „pusty serial dla nastolatek” jak niektórzy uważają. Dla fanek to coś więcej… Ten serial nauczył nas walczyć o marzenia, robić to co kochamy, nie ukrywać swoich uczuć a także jak uczyć się na błędach. Dzisiaj słuchałam takich spokojnych piosenek z Violetty jak np. Te creo, Habla si puedes. No może nie tyle spokojnych ale nie takich radosnych i jak dla mnie do tej sytuacji najbardziej mi pasuje Te esperare. Osobiście kocham tą piosenkę i te jej słowa *.* „Będę czekać aż wrócisz I zrobię wszystko, żeby znowu Cię zobaczyć”. Czy to wam nie pasuje do tej chwili? Bo mi bardzo <3 Nwm jak przeżyję bez Violetty ale cieszmy się że jeszcze ją mamy nie to co argentyńskie i hiszpańskie V-lovers. Współczuję im :< No cóż to tyle. Chciałam podzielić się z wami moimi emocjami a teraz idę pisać rozdział 23 na CUTMWR.
Bay misiaki ;****


Blair <33

1 komentarz:

  1. Ja nie mogę pogodzić się że Violetta się powoli kończy i Te esperare to najleprza piosenka do tej " żałoby ". Violetta zawsze pozostanie przy mnie w sercu i oczywiście w książkach takich jak: "Violetta" i oczywiście "Po prostu Tini". Nadal nie wieże że to koniec.
    *KasiA*

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy