sobota, 14 lutego 2015

"Ona mnie potrzebuję" (wstęp do rozdziału 3)

Jorge

Lekarz powiedział że Tini miała chwilowe zatrzymanie pracy serca, a teraz gdy się obudziła pamięta tylko swoje "życie na planie". Nie pamięta kim są jej rodzice, gdzie mieszka, ile ma lat itp. Wie tylko tyle że że nazywa się Martina i ma przyjaciół z planu oraz że występuje w serialu "Violetta" i że ma chłopaka Petera z którym pokłóciła się rano. Potrafi też wymienić nasze nazwiska.
-Panie doktorze czy pamięć jej wróci?-zapytała Mechi.
-Tak ale bliscy muszą jej wszystko przypominać.
-A czy można do niej wejść?-zapytałem nie pewnie.
-Tak ale tylko jedna osoba bo pacjentka jest słaba.
-To ja idę.- zwróciłem się do swoich przyjaciół i wszedłem do sali.
-Jorge...-wyszeptała.
-Hej jak się czujesz?-zapytałem siadając na krzesełku obok niej.
-Dziwnie. Nie pamiętam nic po za planem nawet ile mam lat i kim są moi rodzice! To takie przygnębiające...-odpowiedziała słaba. Zobaczyłem w jej oczach coś w rodzaju strachu. Jedna łza spłynęła po jej policzku.
-Ciii, będzie dobrze, jestem tu, wszyscy tu jesteśmy i pomożemy czy odzyskać pamięć.-otarłem jej łzę i złapałem ja za rękę. Czułem że muszę być przy niej, że ona mnie  teraz potrzebuje.

1 komentarz:

Obserwatorzy