poniedziałek, 16 lutego 2015

Pożegnanie... ;(

Kochani. Ja na prawdę nie dam rady... Przykro mi ale oddaję bloga ;c Nie mam siły na tego bloga, mój entuzjazm wysiadł i nie potrafię napisać nawet początku 3 rozdziału :/ Będą heity że gdy przejęłam bloga Weronice to olałam mojego itp. Ale tak nie jest... Ja po prostu nie umiem już nic tu napisać... Przepraszam was jestem chujową blogerkom i nie powinnam już pisać :C Jeśli ktoś chciałby przejąć bloga to piszcie na moje GG: 52600690. Bloga oddam tylko w dobre ręce!  
W sumie to tyle jeśli chcecie czytać jeszcze coś mojego autorstwa to zapraszam TU.

Papa Kochani! ;* <3

Blair <33

1 komentarz:

  1. FNie wiem jak inni, ale ja nie mam ci tego za złe. Rozumiem, brak weny, motywacji... I nie jesteś hujową bloggerą ;D
    Jesteś wspaniała w tym co robocz i uwielbiam czytać każdy twój rozdział. W sumie mogłabym przejąć bloga, ale mam już trzy o które muszę dbać więc bym dodawała rozdziały żadko. Dlatego właśnie się nie zgloszę, jeżeli może znaleźć się osoba, która będzie w stanie dodawać je częściej. Jednak jakby nikt się nie znalazł, mogłabym go z chęcią przejąć.
    PS. Uwielbiam twoje opowiadanie, V.V.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy