wtorek, 27 października 2015

Prolog - Zawsze pozostaniesz w mojej pamięci





    Siedzę w gabinecie doktor Ann.
Jest całkiem miła i sympatyczna. Pomaga mi o wszystkim zapomnieć, wrócić do normalności. Chyba nigdy nie będzie tak jak przedtem, ale zawsze warto spróbować. 
  - Możesz nam to jeszcze raz opowiedzieć ? - Zapytała łagodnym głosem. 
Już nigdy nie chciałam tego robić. Był jednym z tych, którzy z nikim ani niczym się nie liczą. Jednak wniósł coś do mojego życia ... coś co nie pozwoli mi o nim zapomnieć.
  - Dobrze. Zróbmy to ostatni raz. - Odpowiedziałam.
  - Ostatni. - Zapewniła mnie, a ja wróciłam wspomnieniami do tamtego okropnego czasu

                                                           !@#$%^&*(

Hejcia ! tak jak obiecałam dzisiaj pojawia się prolog nowej historii, o której będę pisała. Mam nadzieję, że ilość was nie odpędzi... Wiem bardzo tego mało, ale nie umiem pisać prologów xD
Jak widzicie Violetta jest na takiej jakby terapii. I będzie się zwierzała ze swoich przeżyć, które nie dają jej spokoju ... Na początku nie będą aż tak straszne ... Ups ! Coś za dużo mówię.
Reszty dowiecie się w pierwszym rozdziale już w sobotę.

7 komentarzy:

  1. Wow .... ♥ No nieźle się zaczyny <33333
    Mam nadzieje że nic ci nie przeszkodzi w zakończeniu historii, tak jak mi :'(
    ..............
    Ok, Violcia będzie chodzić na terapię ......, ale jedno pytanko xD
    Dlaczego ? :P
    Miała jakieś straszne przeżycie ? ♥ Pewnie dowiemy się tego w najbliższych tygodniach ♥
    Za dużo gadasz moja przyjaciółka :D Basta !!! xD

    Weny :*
    Pozdrowienia z gór ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie ciekawie się zapowiada. I nie martw się ją też nie umiem pisać prologów ;)
    Pozdrawiam :***
    Tini Aleksandra ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczęło się bardzo ciekawie :)
    Dlaczego będzie chodziła na terapię?

    No cóż czekam na następny!
    Ryan

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczyna się bardzooo ciekawie!
    Terapia. Przeszłość Violetty.
    Dlaczego uczęszcza na terapię?
    Pożyjemy zobaczymy.
    Czekam na jedyneczke!

    Pozdrawiam Królik!
    Buziaczki :* ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaczyna się ciekawie;)
    Czekam na nexta :*

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy