poniedziałek, 26 października 2015

Cześć !

   




Cześć ! 
Pewnie dziwi was to, że nie ma jeszcze rozdziału a liczba komentarzy przekroczyła wyznaczony wcześniej szantaż. A więc o co chodzi ?! Już wyjaśniam:
  Sylwia, która prowadziła tego bloga oddała mi go, ponieważ ma chwilowe problemy rodzinne. Ale teraz rodzi się jeszcze jedno pytanie ... Kim ja jestem ? A więc tak ... Nazywam się Klaudia i jestem przyjaciółką Sylwii. Ona oddała w moje ręce swojego bloga za co jestem jej bardzo, bardzo wdzięczna. Niestety nie będę dalej prowadziła tej historii, lecz zacznę nową i mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu. Mam też nadzieję, że mnie polubicie ... chociaż troszkę ;*
A więc skoro już wiecie co i jak to przejdźmy do spraw organizacyjnych :
1. Prolog pojawi się jutro (Nie wiem o której xD)
2. Rozdziały będę się starała dodawać co tydzień. 
3. Zakładki zostaną zaktualizowane 

Póki co tyle ... A więc do zobaczenia !  
~ Klaudia 

6 komentarzy:

Obserwatorzy