sobota, 29 sierpnia 2015

Zawieszam ? Zawieszam ,






Chciałabym oznajmić że blog zostaje zawieszony .... Dlatego że nie mam rozdziałów napisanych :( A ja żeby dobrze funkcjonować na bloggerze muszę mieć przynajmniej 2 rozdziały napisane.
Dlatego blog zostaje zawieszony na cały wrzesień.
     Przez ten miesiąc spróbuje nadrobić rozdziały. I w tedy blog już będzie na bieżąco .
  Mogę też powiedzieć że rozdziały mogę pisać w tygodniu itp. Ale wiecie o tym że teraz kończą się wakacje, zaczyna się szkoła. Idę teraz do 2 klasy Gimnazjum. Muszę się w tym roku postarać, żeby nie było żądnych 1 czy też 2 ...... Mam nadzieje że mnie zrozumiecie ;3
            Obiecuje, Rozdział pojawi się 1 października lub nawet wcześnie ♥ Jak tylko nad robię. Tera był Sierpień miałam wyjazdy. a jak przyjeżdżałam do domu, to nie chciało mi się pisać. Taka prawda ♥

Wrócę ♥♥
Pozdrowienia z Gór ^^
Sysia :^

3 komentarze:

  1. Bardzo mi przykro że zawieszasz bloga, ale mam nadzieję że przez ten wrzesień uda ci się napisać baardzo dużo rozdziałów i że już od 1 października blog będzie czynny :*
    Pozdrawiam i czekam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że zawieszasz ale będę czekać. Mam nadzieje że ta przerwa dobrze i zrobi i nabierzesz nowych pomysłów.
    Pozdrawiam i będę czekać

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielka szkoda że zawieszasz bloga ale całe szczęście że nie na zawsze tylko na miesiąc

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy