piątek, 19 czerwca 2015

Prolog







Cześć. Jestem Violetta mam 22 lata.
Na swój młody wiek mam już męża którego bardzo kocham.
Ma on na imię Leon.
Sławny piłkarz z FC Barcelona.
Ja pracuje jako modelka w firmie '' Top Maro''.
Leonowy się to nie podoba, wydaje się być o to zazdrosny, ale ja już mu to tyle razy tłumaczyłam, że to tylko praca.
Moim marzeniem jest założyć rodzinę z Leonem i mieć 2 dzieci.
Chciałabym, aby Leon był ze mną szczery i chętny do rozmowy. Ostatnio strasznie się od siebie oddaliliśmy .
Może Leon się kiedyś pogodzi z tym że pracuje jako modelka i pokazuje swoje ciało. Ale Morze jest długie i głębokie


                                                                   *** 

Wiec tak prezentuje się prolog :) 
Wiem, wiem xD Nie umiem pisać prologów i się tego nie wstydzę :P 
Viola coś jest smutna w tym prologu, Leon też nie jest taki kolorowy jak się wydaje :D 
Wszystkiego przekonacie się już w następnym rozdziale :) 
Który pojawi się jutro. A następny dopiero  27 :) 
Mam nadzieje że będą chociaż 4 komentarze :) 


                                                 ROZDZIAŁ 1 ----- 4 KOMENTARZE :***                 

                                               

6 komentarzy:

  1. Pierwsza! <3
    Moim zdaniem twój prolog jest świetny! :D Nie mów, że nie umiesz pisać prologów! :3
    Ogólnie bardzo zainteresowałaś mnie tym opowiadaniem! ^^ Nie często spotykam fanfic'a, w którym Viola i Leon są już małżeństwem! Genialny pomysł! <3
    Mam nadzieję, że pomiędzy Leonettą wszystko będzie dobrze! :* Nie mogę doczekać się dalszych przygód tej dwójki! :3
    Kolejny rozdział jutro? Świetnie! Czekam! I to z niecierpliwością! <3
    Pozdrawiam i życzę weny! ^^

    http://quiero-entrar-en-tu-silencio.blogspot.com/
    http://no-espero-amor-ni-odio-oneshots.blogspot.com/
    http://de-nada-sirve-el-odio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć bardzo podoba mi się prolog i czekam na rozdział 1 a teraz taki lekki spam jak lubisz HP to zapraszam do siebie na bloga huncwotko.blogspot.com
    Pozdrawiam Marcela

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW !!!!! Nieźle sobie radzisz!! Prolog boski i zdaje się być ciekawie !!
    Pozdrawiam
    Cysia

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo!
    Leon i Violetta są dziwni chyba ://
    Leon powinien uszanować jej decyzję, a Violka spróbować go zrozumieć -,-
    Mam nadzieję, że się nie rozwioda ani nie zdradza przez to :/
    Czekam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskii ! <3
    Prolog jest po prostu cudowny ;)
    Nawet nie mów że nie umiesz pisać prologów
    ponieważ ten jest oszałamiający !
    Bardzo ciekawe jest to że Leon i Violetta są małżeństwem ^^
    A więc pani Violetta Verdas jest modelką a pan Leon Verdas piłkarzem FC Barcelony *o*
    No lepszego klubu nie było <3
    A i mam nadzieję że praca Vilu nie rozwali ich małżeństwa ... :/
    Niech lepiej Verdas zaakceptuję to że jego żona jest modelką i robi to co kocha :*
    Ale Violetta też nie jest taka bez winy :3
    Nie przedłużając
    Prolog: CUDO!
    Oraz czekam na 1 rozdział :******
    Życzę weny panno Sysio :**

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy