piątek, 19 czerwca 2015

Hello !






Hejcia ! Jak widzicie Blair, oddała bloga w moje ręce.
Bardzo się tym jaram i mam nadzieje że mnie polubicie tak samo jak ją :DD 
Kiedyś już pisałam opowiadania o Leonettcie i nawet miałam bloga 
Ale to nie wypaliło :P Mam nadzieje że tym razem nie zmarnuje
takiej szansy jaką dostałam ♥ 




Powiem wam trochę o mnie ok ? Bo mnie nie znacie za dobrze Xd 
Bo niby skąd :) 
Więc...... Mam na imię Sylwia, przyjaciele mówią na mnie Sysia lub Baśka :* 
Chodź tego drugiego przezwiska nienawidzę. Mam 14 lat, chodzę do 1 gimnazjum chodź za
2 miesiące do 2... Jupii ..... 
Mieszkam w województwie Małopolskim. Można powiedzieć że Góral xDD 
W przyszłości chciałabym zostać fryzjerką lub aktorką teatralną ♥ 
Chodź moje plany się bardzo często zmieniają :D O_o 



O sobie na razie dość.
Jestem bardzo wdzięczna Blair za to że odstąpiła mi bloga ♥ Jestem bardzo szczęśliwa.
Nie sądziłam że to akurat ja będę miała taki zaszczyt prowadzić tego bloga :D 
Posty będą się pojawiać co tydzień w Soboty lub Niedziele. 
Jeszcze raz tak przy wszystkich xD Chciałabym ci bardzo podziękować Blair ! 
Dziękuje ! Dziękuje ! Dziękuje !! ♥♥♥♥ 



2 komentarze:

  1. Miło mi cię poznać! :D
    Na pewno będziesz pisać równie świetnie! <3
    Już nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału w twoim wykonaniu! :*
    Napisz szybko i publikuj! :3
    Pozdrawiam & życzę weny! ^^

    http://quiero-entrar-en-tu-silencio.blogspot.com/
    http://no-espero-amor-ni-odio-oneshots.blogspot.com/
    http://de-nada-sirve-el-odio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj !
    Super, że będziesz dalej prowadziła tego bloga i na pewno będziesz pisała wspaniale a nawet może lepiej niż Blair :* Kto wie xD Czekam na Prolog oraz rozdziały !
    Życzę weny :3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy