sobota, 4 kwietnia 2015

Wesołych !!!

Cześć Kochani :) 
Z racji że już jutro zaczynamy Wielkanoc, chciałabym wam złożyć życzenia :)
Niech wasze święta będą radosne, ciepłe i przepełnione miłością :)
Nie słońce świeci a trawa się zieleni ;* (Chociaż u mnie jest duuużo śniegu xD)
Ptaki śpiewają i kwitną kwiatki
Spędźcie ten czas z najbliższymi wam osobami :)
Smacznego jajka
Mokrego dyngusa
Dużo ciepła
Miłości
Radości
I Szczęścia w rodzinnym gronie ;*

Dziękuję wam za wszystkie wyświetlenia i komentarze :) To dużo dla mnie znaczy. Gdy czytam komentarze i widzę liczbę obserwatorów i wyświetleń płaczę ze szczęścia. Dlaczego? Bo nie wierzę że to wszystko osiągnęłam. Ale to dzięki wam udało mi się zajść tak daleko! Mam nadzieję że nowy szablon wam się podoba :) Jeśli wolicie tamten to piszcie śmiało :) Jestem otwarta na sugestie z waszej strony :)

Pozdrawiam :*
Blair <33

6 komentarzy:

  1. Dzięki za życzenia i nawzajem
    Pozdrawiam Marcela

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za życzenia i nawzajem

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za życzenia i życzę wzajemnie
    ps. zostałaś nominowana do LBA na moim blogu:
    http://jortini-inna-historia.blogspot.com/
    gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A więc muszę powiedzieć o 3 dni spóźnione NAWZAJEM XD
    Ni♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć Blair xd
    Nie komentuje tego bloga , ale twojego drugiego :D
    Dostałaś nominacje do LBA xd
    Tak mła dała ci nominacje xd
    Wszystko jest tu opisane : http://wrocezzemstyjortini.blogspot.com/2015/04/pierwsza-nominajca-do-lba.html

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy